Lead.Network – programy partnerskie, sieć afiliacyjna, sieć reklamowa

Lead.Network – programy partnerskie, sieć afiliacyjna, sieć reklamowa

Sieć afiliacyjna Lead.Network powstała w 2014 roku jako sieć programów partnerskich z niewielką ilością kampanii. Już wtedy serwis zdobył sympatię pewnej liczby użytkowników, natomiast w wyniku problemów osobistych ówczesnych właścicieli HotCash (bo tak się wówczas nazywał) został sprzedany firmie Karcz-Provider, pod którą działał do 2016 roku. W chwili obecnej serwis działa już jako Lead.Network pod kontrolą firmy Leaders sp. z o.o. sp. k. z Krakowa.

 

 

Kampanie

W tym momencie do dyspozycji mamy ponad 100 kampanii głównie nastawionych na target rozrywkowy, czyli konkursów z nagrodami czy tych dotyczących portali społecznościowych oraz sektora gammingowego, natomiast nie brak również takich pozycji jak programy sprzedażowe ebooków lub dotyczące różnorakich petycji. Można więc przyjąć, że żaden rodzaj ruchu się nie zmarnuje i każdy Wydawca znajdzie coś dla siebie.

 

 

Modele rozliczeń

Lead.Network skategoryzowało swoje programy korzystając z najbardziej spopularyzowanego podziału jaki istnieje na rynku. Wyodrębnione zostały trzy modele rozliczeniowe, z których korzystać mogą zarówno Wydawcy przy wyborze promowanej kampanii jak i Reklamodawcy przy konfigurowaniu własnej kampanii. Są to:

Cost per Sale (płatność za sprzedaż) – najpopularniejszy model rozliczeniowy, gdzie prowizja ustalona jest jako stała lub wartość procentowa od wygenerowanej sprzedaży. System jest ceniony przez Reklamodawców, gdyż wybierając go płacą za efekt w postaci sprzedaży (środki przeznaczone na kampanię nie są dotkliwe dla budżetu) ale i Wydawcy nie stronią od niego, głównie ze względu na przejrzystą formułę i łatwość mierzenia efektów.

Cost per Lead / Cost per Action (płatność za akcję) – w tym systemie jednostką rozliczeniową jest tzw. „lead”. Model CPL powstał w odpowiedzi na niedostatki modelu CPS, który premiował tylko sprzedaż. Leadem natomiast może być każda akcja wykonana na stronie, na której zależy Reklamodawcy. CPL jest minimalnie bardziej korzystny dla Wydawcy, gdyż łatwiej nakłonić odbiorcę reklamy na zapisanie się do newslettera niż do sprzedaży. Z tego powodu kampaniom CPL towarzyszą z reguły mniejsze prowizje i jest ich mniej aniżeli kampanii CPS zwłaszcza w sektorze e-commerce.

Cost per Click (płatność za kliknięcie) – za kliknięcie w link lub banner. System, mimo że jedno kliknięcie wyceniane jest niekiedy na dziesiątą część grosza, jest najbardziej fraudogennym systemem spośród wszystkich wymienionych. Reklamodawca powinien jasno określić na jakich warunkach kliknięcia są zaliczane i czynnie monitorować kampanię, aby nie stracić. Niekiedy skala nadużycia jest tak duża, że straty mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania.

 

 

Materiały reklamowe

Znakomita większość kampanii z katalogu Lead.Network posiada dedykowane strony, które można bezpośrednio promować. W większości strony wykonane są schludnie i profesjonalnie co bezpośrednio przekłada się na konwersję. Z relacji Wydawców wynika, iż konwersja potrafi zwalić z nóg. Dodatkowo mamy do wykorzystania bannery w najpopularniejszych rozmiarach.

 

 

Wypłaty prowizji

Płatności to duża zaleta Lead.Network. Zgromadzone na koncie środki możemy wypłacić kiedykolwiek, a po 24 godzinach od zlecenia wypłata zostanie zrealizowana. Takie warunki ma każdy niezależnie od stażu czy wygenerowanego obrotu. Żadna sieć w Polsce nie może sobie pozwolić na takie warunki płatności. Dodatkowo w ostatnim czasie został wprowadzony system wypłata ekspresowych, gdzie płatność jest na naszym koncie do dwóch godzin od zlecenia. To imponujący wynik!

 

 

Support i kontakt z obsługą

Wsparcie techniczne to jedna z mocnych stron serwisu. Do dyspozycji mamy kontakt za pośrednictwem maila, telefonu czy komunikatora GG. Na odpowiedź możemy liczyć już po kilku minutach i to w mocno niestandardowych porach. Po zalogowaniu mamy kontakt do własnego Account Managera, który pomoże we wdrożeniu się w sieć. To praktyka stosowana przez najlepsze agencje reklamowe.

 

 

Dostępne narzędzia

Jednym z aspektów, które wyróżniają Lead.Network na tle innych serwisów i sieci afiliacyjnych są narzędzia przygotowane dla użytkowników. Mamy bowiem do dyspozycji tzw. Content Locker, dzięki któremu możemy w łatwy sposób wdrożyć system płatności na swoją stronę internetową, ale także wtyczki dla najpopularniejszych sklepów internetowych. Wszystko to sprawia, że Lead.Network jest bardzo dobrym miejscem zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych użytkowników.
Wśród programów wyróżniają się te, które umożliwiają nam udostępnianie plików w zamian za dokonanie płatności ze strony klienta. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą monetyzować swoją własność intelektualną (poradniki, książki, opracowania) i artystów (muzyka, inna twórczość).
Na uwagę zasługuje również fakt, iż w palecie usług świadczonych przez Lead.Network zawarta jest również nieograniczona i nieodpłatna pomoc programisty, dzięki czemu możemy stworzyć mocno niestandardowe narzędzia i zarabiać efektywniej.

user-gravatar
Programy Partnerskie

Programy partnerskie to bardzo wygodna forma promocji marki dla przedsiębiorcy, ale również idealne rozwiązanie dla osób, które chcą dorobić sobie do pensji lub pracować z domu. Jeśli prowadzisz stronę lub masz popularny fanpage / profil na Youtubie możesz bez problemu zacząć zarabiać, praca w domu jest bardzo fajna!

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website